تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتاین مایر رئیس جمهور آلمان شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، مجمع ویژه فدرال آلمان امروز فرانک والتر اشتاین مایر را به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور انتخاب کرد.

این مجمع شامل اعضای پارلمان فدرال(بوندستاگ) و نمایندگانی از 16 ایالت آلمان است و آنها در رای‌گیری خود، رئیس‌جمهور را انتخاب می‌کنند.

رئیس جمهور کنونی آلمان پیشتر اعلام کرده بود که پس از اتمام دوره ریاستش، خواهان تداوم حضور در این سمت نیست.

 در گزارش خبرگزاری فرانسه در این باره آمده که « فرانک والتر اشتاین‌مایر وزیر خارجه سابق عضو حزب چپ میانه که در آلمان به عنوان شخصیتی ضد ترامپ مشهور شده، به عنوان رئیس جدید دولت آلمان که البته سمتی تشریفاتی است، انتخاب شد».

انتهای پیام/م

http://fna.ir/B0N3RZ اخبار مرتبط مجمع فدرال امروز رئیس‌جمهور آلمان را انتخاب می‌کند/ اشتاین‌مایرِ ضدترامپ، رئیس‌جمهور بعدی95/11/24 - 10:21



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتاین مایر رئیس جمهور آلمان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..