تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات تأیید سوابق تحصیلی برای ثبت‌نام در کنکور 1396 اعلام شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،‌ با توجه به شروع ثبت‌نام آزمون سراسری 1396، تمام داوطلبانی که از سال 1384 تا سال 1395 موفق به اخذ دیپلم دوره متوسطه در شاخه نظری ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی شده‌اند و همچنین داوطلبانی که از سال 1391 تا سال 1395 موفق به اخذ گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی شده‌اند، لازم است قبل از ثبت‌نام در کنکور سال 1396 با مراجعه به سایت dipcode.medu.ir، سوابق تحصیلی خود را تأیید کرده و با دریافت کد سوابق تحصیلی نسبت به ثبت‌نام در کنکور سال 1396 اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که در امتحانات دروس نهایی ترمیم نمره شرکت کرده‌اند، لازم است به سایت  dipcode.medu.ir مراجعه کرده و نسبت به تأیید سوابق تحصیلی دروس ترمیم نمره خود اقدام کنند.

داوطلبان در صورت وجود هرگونه اشکال یا مغایرت در سوابق تحصیلی خود، هرچه سریع‌تر با در دست داشتن مدارک مستند به اداره آموزش و پرورش منطقه محل اخذ دیپلم خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/C4ONPX



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات تأیید سوابق تحصیلی برای ثبت‌نام در کنکور 1396 اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..