تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه گوشت گوسفندی در میادین

کد خبر: ۴۷۸۹۶۳

۴۹۳  بازدید

خبرگزاری مهر: معاون وزیر جهاد از توزیع گوشت گرم گوسفندی در میادین میوه و تره بار استان تهران با قیمت مناسب خبر داد و گفت: روز گذشته ۸۰۰ رأس دام سبک در بازار تهران توزیع شد.

حسن رکنی از توزیع گوشت گرم گوسفندی در میادین میوه و تره بار استان تهران با قیمت مناسب خبر داد و اظهار داشت: از روز گذشته عرضه گوشت گرم گوسفند با قیمت هر کیلوگرم ۳۱ هزار تومان به‌ صورت لاشه کامل در میادین میوه و تره بار آغاز شده است.

وی افزود: علاوه بر این، گوشت قرمز منجمد نیز به میزان بیشتر در سطح وسیع‌تری در تهران در حال توزیع است.

معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی گفت: روز گذشته ۸۰۰ رأس دام سبک در بازار تهران توزیع شد که بیش از ۹۵ درصد گوشت گرم موجود در بازار از تولیدات داخلی است و مابقی از کشورهای همسایه تأمین می‌شود.

رکنی افزود: زایش در دام سبک در برخی مناطق آغاز شده است و بره‌های جدید به بازار عرضه خواهد شد؛ تا زمان ایجاد تبادل در بازار گوشت قرمز، بخشی از نیاز بازار داخل از کشورهای همسایه تأمین می‌شود.

وی درباره چگونگی واردات و صادرات دام زنده افزود: باید در مقاطعی بر اساس عرضه و تقاضای بازار صادرات و در مقاطعی نیز واردات داشته باشیم؛ ضمن اینکه صادرات و واردات در بخش دام باید به گونه‌ای باشد که تراز تجاری مثبت شود.

معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی میزان صادرات حوزه دام و طیور را در ۱۰ ماه امسال، بیش از ۶۵۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود میزان صادرات تا پایان سال به بیش از ۷۰۰ هزار تن برسد.

رکنی گفت: با افزایش میزان صادرات در بخش دام و طیور از یک کشور وارد کننده به کشور صادر کننده تبدیل شدیم ضمن اینکه در ۱۰ ماه امسال از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تن تولید شیرخام حدود ۶۰۰ هزار تن شیر و فرآورده‌های آن صادر شده است.

معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: در ۱۰ ماه امسال ۶۰ هزار تن تخم مرغ و ۴۰ هزار تن گوشت مرغ صادر شده است.

رکنی ادامه داد: امسال ۷۸ هزار تن عسل تولید شد که حدود ۱۳۰۰ تن صادر شده است.

وی ارزش صادرات را در بخش دام و طیور یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: بیش از ۵۰۰ میلیون دلار تراز تجاری کشور در بخش دام و طیور مثبت بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه گوشت گوسفندی در میادین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..