تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید از کارخانه خودرو سازی ایران خودرو دیزل

در راستای بحث اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی بسیجیان استان قم از کارخانه تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین دیزلی ایران خودرو دیزل بازدید کردند.

بازدید از کارخانه خودرو سازی ایران خودرو دیزل

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در راستای بحث اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی بسیجیان استان قم از کارخانه تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین دیزلی ایران خودرو دیزل بازدید نمودند این بازدید جهت هرچه بیشتر آشنا شدن نخبگان و بسیجیان با محصولات و تولیدات این شرکت و جلوگیری و مطالبه گری از مسئولین بوده است .

لازم به ذکر است شهردار استان قم و چند شهر دیگر جهت خرید اتوبوس  شهری از کشور روسیه توسط یک شرکت واسط ایرانی را از در آمدهای شهرداری و بودجه اختصاص یافته به شهر قم از سفر مقام معظم رهبری به این استان نموده اند. که این اقدام در سال اقتصاد مقاومتی خلاف فرمایشات رهبری می باشد.  اتوبوس های که در این شرکت تولید می شود تماما از طراحی، ساخت، شاستی کشی و .... تولید داخل بوده و کاملا بومی می باشد و از نظر کیفیت و کمیت با مشابه خارجی کاملا رقابت نموده و در پاره ای از آبشن ها نیز از نمونه خارجی بهتر می باشد مانند تزئینات داخلی بنا به سلیقه مشتری...

همچنین به گفته مسئولین واحد تولیدی، این کارخانه قادر است در روز 18 دستگاه اتوبوس تولید و روانه بازار فروش نماید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید از کارخانه خودرو سازی ایران خودرو دیزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..