تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت 96 پل تاریخی لرستان در فهرست آثار ملی کشور

96 پل تاریخی لرستان در فهرست آثار ملی کشورثبت شده است.

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما ،مرکز لرستان ،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: از 100 پل تاریخی  شناسایی شده در لرستان 96 پل در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
غلامرضا سلیمانی افزود:وجود پلهای  تاریخی دراستان  باعث شده این  استان به عنوان پایگاه پل های تاریخی در کشور معرفی شود.
 به گفته این مقام مسئول پل کشکان با 285متر طول و پل گاومیشان با 30  متر دهانه سنگی درلرستان  جزء بزرگترین پلهای تاریخی کشور محسوب می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت:با استفاده از اعتبارات صندوق احیا و مشارکت های مردمی 8 بنای تاریخی درلرستان برای احیا  ومرمت به مزایده گذاشته شده است .

 سلیمانی گفت:بیش از پنج هزار اثر تاریخی، ملی و فرهنگی در لرستان وجود دارد که 2 هزار و 300 اثر از آنها  در فهرست آثار ملی کشور بثبت شده اند





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت 96 پل تاریخی لرستان در فهرست آثار ملی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..