تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم «مهران مدیری» نوروز اکران می‌شود

«ساعت پنج عصر» به كارگردانى و تهيه كنندگى «مهران مدیری» به جمع گزینه‌های اکران نوروزی پیوست.

به گزارش مشرق، «ساعت پنج عصر» به كارگردانى و تهيه‌كنندگى «مهران مدیری» به جمع گزینه‌های اکران نوروزی پیوست.
 
فیلمیران پخش این فیلم را برعهده گرفته و قصد دارد فیلم مهران مدیری را در اکران نوروز ۹۶ رونمایی کند . سرمايه گذارى اين فيلم بر عهده اول ماركت است.

گفتنی است؛ اولین ساخته بلند سینمایی «مهران مدیری»، در شرایطی آخرین مراحل تدوین را سپری می کند که گروه تلاش داشتند فیلم را به جشنواره برسانند؛ اما طولانی شدن مراحل فنی باعث شد این فیلم به جشنواره سی و پنجم فیلم فجر نرسد. 

فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» با بازی سیامک انصاری در نقش اصلی جلوی دوربین محمود کلاری رفت. در این فیلم رسول نجفیان، امیر جعفری، آزاده صمدی نیز به ایفای نقش می ‌پردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم «مهران مدیری» نوروز اکران می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..