تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی موجودی به نام ترامپ گیتور + گزارش تصویری

رکنا: در روزی که دونالد ترامپ با حرکات و رفتارهای عجیب اش ذهن بیش از 300 میلیون امریکایی را به خود مشغول کرده است.تمساح نارنجی رنگی در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا به دلیل رنگ نارنجی اش نام مستعار " ترامپ گیتور " را به خود گرفته است. پیش از این شماری از گزارشگران طبیعت پرنده ای را که رنگ موهای سرش شباهت عجیب به موهای ترامپ داشت دستمایه طنز قرار داده بودند

معرفی موجودی به نام ترامپ گیتور + گزارش تصویری

رنگ این تمساح نادر باعث شده که این نام بر این حیوان گذاشته شود چراکه رنگ پوست تسماح با رنگ موهای ترامپ Trump کاملا تشابه دارد.

معرفی موجودی به نام ترامپ گیتور
ساکنان منطقه چارلستون در کارولینای جنوبی می گویند به نظر می رسد این تمساح نیز همچون ترامپ لوسیون برنزه به سر و بدن خود می زند و همچون ترامپ رنگی پرتغالی پیدا کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی موجودی به نام ترامپ گیتور + گزارش تصویری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..