تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان علمای بحرین برای تشییع با شکوه شهدای اخیر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، علمای بحرین در بیانیه‌ای از شهروندان این کشور خواستند تا امشب بعد از نماز شب اول قبر شهدای اخیر در مراسم راهپیمایی آن‌ها شرکت با شکوهی داشته باشند.

علمای بحرین در این بیانیه تاکید کردند که در پاسخ به فریاد خانواده‌های شهدا و مادران فرزند از دست داده آن‌ها و در محکومیت سرکوبگری وحشیانه و تجاوز آشکار رژیم به حقوق دینی و انسانی خانواده‌های شهدا، همه در مراسم تشییع امشب شرکت کنند و هر کسی که می‌تواند در منزل باقی نماند.

وزارت کشور بحرین روز پنج‌شنبه از کشته شدن سه نفر و دستگیری هفت تن دیگر خبر داد و افزود این افراد درعملیات برای دستگیری افراد تحت تعقیب دستگیر شده‌اند.

طارق حسن، رئیس پلیس بحرین، این افراد را به فعالیت‌های مسلحانه و قتل مأموران پلیس متهم کرده و گفته است برخی از آنان در یورش اخیر به زندان «جو» در جنوب منامه دخالت داشته‌اند.

مناطق مختلف بحرین در آستانه فرارسیدن ششمین سالروز انقلاب 14 فوریه بحرین، صحنه تظاهرات در محکومیت قتل این سه جوان است.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی (25 بهمن 1389) صحنه خیزش مردمی علیه رژیم آل خلیفه است.

مخالفان بحرینی با برپایی تظاهرات و اعتراضات مسالمت‌آمیز خواستار آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در این کشور هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان علمای بحرین برای تشییع با شکوه شهدای اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..