تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارمین گردهمایی مجموعه داران سراسر کشور برگزار می شود

منوچهر لطفی ریس انجمن مجموعه داران ایران در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در این گردهمایی برای چهارمین بار است که مجموعه داران سراسر کشور در رشته های مختلف آثار هنری ، فرهنگی و تاریخی در محل موزه ملی ایران گرد هم می آیند. در این مراسم ده ها مجموعه دار ممتاز در رشته های مختلف به حضار معرفی می شوند و توسط مسولان سازمان میراث فرهنگی به سه نفر از مجموعه داران برتر کشور نشان مجموعه داری اعطا می شود.

وی گفت: رونمایی از تمبر اختصاصی مجموعه داران و گزارش فعالیت های مجموعه داری و بزرگداشت تعدادی از مجموعه داران و هنرمندان از  برنامه های این همایش است. همچنین طی این مراسم سخنرانی هایی در رابطه با مجموعه داری و اهمیت ان در توسعه و ترویج حفظ آثار فرهنگی هنری ارایه خواهد شد. این گردهمایی در تاریخ دوشنبه نهم اسفند ماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ در محل موزه ملی ایران در تقاطع خیابان امام خمینی و ۳۰ تیر برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارمین گردهمایی مجموعه داران سراسر کشور برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..