تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترجمه شفاهی ایتالیایی به فارسی و فارسی به ایتالیایی بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، به مناسبت حضورایتالیا به عنوان مهمان ویژه سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نشست بررسی ترجمه شفاهی ایتالیایی به فارسی و فارسی به ایتالیایی با همکاری گروه زبان ایتالیایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال روز سه شنبه (۲۶ بهمن) در سالن اجتماعات موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران(سالن زنده یاد علی عاشوری) برگزار می‌شود.

این نشست از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور کارلوچرتی رایزن فرهنگی ایتالیا در ایران، آنتونیا شرکاء عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، بهرام مفتخری کامرانی نژاد عضوهیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال، حانیه اینانلومترجم و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

دراین نشست درخصوص ترجمه شفاهی اعم از ترجمه داخل کابین و ترجمه همزمان فارسی به ایتالیایی و ایتالیایی به فارسی بحث و تبادل نظرمی شود. ازآن جایی که این شاخه از ترجمه ایتالیایی درایران کمتر به آن پرداخته شده است ضرورت دارد دانشجویان زبان ایتالیایی با این ترجمه آشنایی کافی داشته باشند.

سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. ایتالیا مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است. تا شروع نمایشگاه به مناسبت مهمان شدن این کشور نشست‌های مختلفی برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترجمه شفاهی ایتالیایی به فارسی و فارسی به ایتالیایی بررسی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..