تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی مجدد 25 واحد صنعتي راکد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدي زاده مقدم گفت: با حمايت دولت از صنايع در 3 سال گذشته اقدامات موثري در راستاي رفع موانع توليد صنايع مختلف توليدي و صنعتي انجام شده و 25 واحدصنعتي که قبلا بهره برداري شده بودند و به دليل تامين مواد اوليه و نقدينگي تعطيل شده بودند به چرخه توليد و فعاليت بازگشتند.

او افزود: احياي مجدد اين واحدها کمک بسياري به رونق اقتصادي استان خواهد کرد و يکي از دغدغه هاي ما در نشست ها با مديران واحدهاي صنعتي بررسي مسائل مختلف آنها است که در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد مطرح و در حال انجام است.

مهدی زاده مقدم اظهار داشت: از اين تعداد 5 واحد در بخش صنايع فلزي،1واحد کاني غيرفلزي، 11 واحد در بخش شيميايي، 5 واحد صنايع غذايي، 2 واحد نساجي و 1 واحد سلولزي بودند و در مجموع براي 300 نفر شغل ايجاد کرده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي خاطر نشان کرد: برای ایجاد رونق بیشتر و هر چه بهتر در واحدهای صنعتی و تولیدی استان مشوقات و دستورالعمل های سازمان به صورت برنامه ریزی شده در حال انجام است تا واحدها از آنها استفاده کنند.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی مجدد 25 واحد صنعتي راکد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..