تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع مشكلات و نوسازي باشگاه پهلواني قوچان

رفع مشكلات و نوسازي باشگاه پهلواني قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سروش پورآزاد گفت : سالن پهلوانی شهرستان قوچان یکی از اماکن ورزشی قدیمی است که نیاز به بازسازی داشت که بیش از ۱۰ میلیون تومان در تعویض ایزوگام، بازسازی و ترمیم کف گود و نوسازی سیستم برق و دیگر بخش ها هزینه شده است.

پورآزاد با اشاره به حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار بصورت روزانه در ۳ شیفت رزمی و ۳ شیفت باستانی در این سالن خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از اماکن ورزشی قوچان با مشکلات فرآوان از جمله فرسودگی و کمبود امکانات مواجهند که باید مورد رسیدگی ویژه قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان تاکید کرد: طبق تاکید مدیرکل محترم و سیاست‌های اجرایی این اداره توجه خاصی به مناطق محروم و رفع محرومیت زیدایی داریم، و در بازدید‌های خود از مناطق مختلف شهرستان تمام همت خود را برای رفع مشکلات بکار می گیریم.
انتهای پیام// ح خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع مشكلات و نوسازي باشگاه پهلواني قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..