تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوست هندوانه معجزه می کند

پوست هندوانه را دور نریزید چون فواید و خواص آن برای بدن بی شمار است. از تقویت قوای جنسی در مردان تا کاهش سریع فشار خون و جلوگیری از سکته بخشی از این فواید جالب است.

مهمترین خواص پوست هندوانه عبارتند از: پوست هندوانه دفع کننده اوره

مطالعات اخیر نیز حاکی از آن است که پوست هندوانه به دلیل وجود سیترولین که نقش مهمی در سیکل اوره بدن بازی می کند، قادر است تا نیتروژن را از خون جذب کرده و آن را به ادرار تبدیل کند.

پوست هندوانه برای درمان زخم

پوست هندوانه حاوی ماده ای به نام آرگنین است که میزان اکسید نیتروژن را افزایش می دهد. از این رو رگ های خونی را آرامش بخشیده و به درمان آنژین و بیماری های قلبی و عروقی کمک می کند. ترکیبات موجود در پوست این میوه رشد ماهیچه ها را بهبود بخشیده و در درمان زخم ها مؤثر است. با خستگی مبارزه کرده و سیستم ایمنی را تحریک می کند. علاوه بر این با سرطان نیز مبارزه می کند.

بهبود عملکرد ورزشی با پوست هندوانه

افرادی که قصد دارند توانایی ها و قدرت بدنی خود را در رشته ورزشی خود افزایش دهند پوست هندوانه مصرف کنند. این روش در ایالات غربی آمریکا از سال های دور در میان ورزشکاران مورد استفاده قرار می گرفته.

کاهش فشار خون با پوست هندوانه

اگر پزشک به شما هشدار داده است که فشار خون بالایی دارید پس پوست هندوانه بخورید تا بدن تان را از بروز سکته ها ایمن کنید. محققان ثابت کرده اند که استفاده از مکمل هایی همچون پوست هندوانه برای افراد بزرگسال مبتلا به فشارخون به عنوان یک درمان خانگی و گیاهی موثر واقع شده است.

تقویت معده با پوست هندوانه

مصرف پوست هندوانه همراه با شکر و عسل و حتی مربای آن برای تقویت و درمان ضعف معده توصیه می شود.

پوست هندوانه درمان و پیشگیری طبیعی از پروستات

هندوانه منبع غنی از لیکوپن است که در برابر سرطان پروستات همچون سدی از بدن محافظت می کند. تحقیقات نشان داده است که لیکوپن موجود در پوست این میوه را نمی توان نادیده گرفت.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوست هندوانه معجزه می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..