تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسنی نسب«چشم اژدها» را می سازد/استفاده ار سوپراستار جهانی

محسنی نسب«چشم اژدها» را می سازد/استفاده ار سوپراستار جهانیمحسن محسنی‌نسب کارگردان سینما در خصوص آخرین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر مرحله انتخاب بازیگران گرجستانی، لوکیشن‌ها و چیدن مقدمات لازم جهت ساخت فیلمی رزمی را انجام می‌دهیم که در ادامه موضوع «یاس های وحشی» با عنوان «چشم اژدها» ساخته خواهد شد.

وی دلیلش از ساخت این اثر که ادامه فیلم پر مخاطب «یاس های وحشی» است را اینگونه بیان کرد: فیلم«یاس های وحشی» تاثیر گذار بود و در اذهان نوجوان‌ها و جوان‌ها باقی ماند و باعث شد به سمت ورزش گرایش پیدا کنند امیدوارم«چشم اژدها» این تاثیرگذاری را داشته باشد و هدف ما همین است.

کارگردان«شاخ کرگدن» اظهار داشت: یکی از مشکلات در ساخت «چشم اژدها» که خرداد ماه کلید خواهد خورد، نقش اصلی بود که قرار شد از بازیگری ایرانی استفاده کنیم اما به دلیل محتوای اثر، باید از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار بود که پیدا نکردیم. بعد تصمیم گرفتیم از مسعود جعفری که سابقه بازیگری دارد و جزو ورزشکاران ملی است بهره ببریم که آن نیز مشکل گیشه و جذب مخاطب پیدا می‌کرد، در نهایت برای رفع این مشکل از یک سوپراستار جهانی که هم آمادگی جسمانی و هم سرشناس باشد استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از سوپراستار جهانی و ورزشکار هم اکران در ایران و اروپا را تضمین می کند و از طرفی نقش را ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد:متاسفانه بیش از نود درصد آثار سینمایی تقلید از سینمای اصغر فرهادی و یا سینمای تلخ شده است که برخی از آن ها تاثیری مخرب روی جوان ها خواهد داشت.

وی افزود: باید آگاه باشیم و چشمهایمان را در ساختن فیلم و ژانری که در آن می گنجانیم باز کنیم و این از طریق برنامه ریزی و سیاست گذاری جشنواره‌ها پیش خواهد رفت.

این کارگردان در خصوص عملکرد حجت الله ایوبی عنوان کرد: ایوبی با حسن نیت در سینما قدم بر می‌دارد، پس به جای اینکه در برابرش موضع گیری کنیم باید با هم و در کنارش گام برداریم، ضمن اینکه فکر می‌کنم با رویکردی که دارد از فیلم هایی مانند «چشم اژدها» که نگاه مثبتی را دنبال می کند حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسنی نسب«چشم اژدها» را می سازد/استفاده ار سوپراستار جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..