تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در آرژانتین اکران می‌شود

آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در آرژانتین اکران می‌شودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم عمار؛ هفته فیلم سینمای مستقل ایران در آرژانتین از تاریخ ۵ تا ۷ اسفندماه (۲۳ تا ۲۵ فوریه) به همت دبیرخانه بین الملل جشنواره مردمی فیلم و با همکاری انستیو ملی سینمای آرژانتین (INCAA) در پایتخت آرژانتین برگزار می شود.

فیلم‌های بلند «قلاده‌های طلا» و «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی «ابوالقاسم طالبی» و فیلم «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی «احسان عبدی پور» از جمله فیلم هایی است که در هفته فیلم سینمای مستقل ایران در آرژانتین و در سالن های سینمایی «گامونت» و «تیپوگرافیکو» آرژانتین اکران خواهد شد.

فیلم های کوتاه «علمک»، «چراغ های روشن»، «سلیمان و مورچه» و «بازار محبت» و مستند «ایران عالی است» از فیلم های برگزیده جشنواره عمار، از دیگر فیلم‌هایی است که در طول این سه روز به نمایش در خواهد آمد و توسط کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

خبر برگزاری این هفته فیلم در مهمترین رسانه های آرژانتینی از جمله روزنامه لاناسیون، پایگاه «ال تیپوگرافیکو»، «ویسیون دلسینه»، «اولترا سینه» و ... منتشر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در آرژانتین اکران می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..