تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قانون باید متناسب با جرم مجازات تعیین کند

به گزارش افکارنیوز،

 حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و هشتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه درباره این پرسش که دستگاه قضا در برخورد با ساختمان‌هایی مانند ساختمان پلاسکو که وضعیت ناایمنی دارند چه وظیفه‌ای دارد، اظهار کرد: قوه نیز می‌تواند در جایی که خطرات جدی ساختمان را تخریب کند، هشدار دهد. اما این خطرات باید احتمالی نباشد بلکه خطرات جدی مطرح شود.

وی با بیان اینکه شهرداری و وزارت کار وظایفی نسبت به ساختمان‌های ناایمن دارند تصریح کرد: شهرداری تکالیفی در خصوص ساختمان‌ها دارد و وزارت کار نیز دارای وظایفی است؛ به عنوان نمونه در برخی محل‌ها که کارگاه وجود دارد وزارت کار باید ورود پیدا کند.

سخنگوی دستگاه قضا افزود: دستگاه‌های ذی‌ربط در برخورد با ساختمان‌های ناایمن اگر نیازمند کمک قوه قضاییه بودند از آن دریغ نخواهیم کرد تا کمک‌های لازم را ارائه می‌دهیم.

*قانون باید متناسب با جرم مجازات تعیین کند

محسنی اژه‌ای درباره اختیار قضات نسبت به پذیرش زندانیان گفت: دست قضات ما در تصمیم گیری برای افراد متهم باز است و انها می‌توانند متناسب با قوانین حکم صادر کنند.

وی افزود: قضات دستشان برای مجازات و مجازات جایگزین باز است؛ در حال حاضر نیز دستورالعمل لازم از سوی رئیس قوه قضاییه صادر شده و قضات می‌توانند تا جایی که ضرورت ندارد  مجازات جایگزین صادر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قانون باید متناسب با جرم مجازات تعیین کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..