تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط هواپیمای بدون سرنشین در بندر جاسک +عکس

تاریخ نشر : یکشنبه 24 بهمن 1395 مشاهده : 46 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

هواپیمای بدون سرنشین نداجا در مرکز شهر بندرجاسک سقوط کرد.

سقوط هواپیمای بدون سرنشین نداجا

ساعاتی پیش یک فروند هواپیمای بدون سرنشین متعلق به نداجا در مرکز شهرستان جاسک روبروی کمیته امداد سقوط کرد و دود غلیظ منطقه را در برگفت.

«الف. ر» یکی از مغازه داران جاسک با تایید خبر سقوط هواپیمای بدون سرنشین ارتش گفت: زمان حادثه در مغازه بودم که یکی از دوستانم به من اطلاع داد و به محض مطلع شدن خودم را به محل حادثه رساندم.

وی افزود: این هواپیما در کنار مجتمع تجاری بندرجاسک سقوط کرد و صدای مهیبی که در اثر سقوط ایجاد شد توجه همه را به سوی خود جلب کرد.

این مغازه دار بیان کرد: پس از سقوط این هواپیما، مسئولین نظامی خود را به محل حادثه رساندند و اجازه نزدیک شدن به هیچ یک از افراد حاضر در این محل را نداند.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای ارتش با حضور در محل سقوط با بستن مسیر و اطفا حریق ،بقایای باقیمانده پهباد را به همراه خود بردند.

هنوز از علت این حادثه خبری منتشر نشده است.

سقوط هواپیمای بدون سرنشین در بندر جاسک

میزان

اخبار مرتبط:.

واکنش علی دایی به خبر سقوط هواپیما و درگذشت شاگردش! +عکس

مراسم انتقال اجساد کشته‌شدگان سقوط هواپیما! +تصاویر

ادای احترام مردم روسیه به قربانیان سانحه سقوط هواپیما + تصاویر

سقوط هواپیما در کنیا! + تصاویر

ادرار خلبان عامل سقوط هواپیما! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط هواپیمای بدون سرنشین در بندر جاسک +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..