تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکریم خانواده شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم در دیدار با سه خانواده معظم شهید گفت: تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده های شهدا، تکریم و احیای فرهنگ ایثار وشهادت است.

تکریم خانواده شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید جواد هاشمی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به خاندان شهدا و ایثارگران دو وظیفه بنیاد شهید وامور ایثارگران است، همه فعالیت های بنیاد در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ عاشورایی و اهل بیت (ع) است، فرهنگی که اسلام و قرآن کریم برای حفظ عزت اسلام و مسلمین برآن تاکید بسیار داشته است.

هاشمی ادامه داد: دیدار با خانواده های شهدا، معرفی الگوهای ایثار و شهادت، صبر و مقاومت است، الگوهایی که با بصیرت دینی وارد عرصه شدند و با حضور در صحنه پیکار حق علیه باطل فرزندان و همسران خویش را تقدیم اسلام کردند.

وی اضافه کرد: شهدا رفتند تا اسلام بماند، شهادت نام آنان را جاودانه ساخته و امروز همه ملت خود را مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدا می دانند.

سردار هاشمی خاطرنشان کرد: دیدار و تکریم خانواده شهدا، موجب دلگرمی مسوولان، الگوگیری از اسوه های صبر و ایثار در راستای خدمت به نظام اسلامی و احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی تاکید کرد: خانواده شهدا مایه عزت و سرافرازی جامعه اسلامی هستند وسرمایه های نظامی اسلامی به شمار می روند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکریم خانواده شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..