تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کری خوانی بازیگران سینما ق

در آستانه دربی 84 و بازی بین تیم های استقلال و پرسپولیس" هر کدام از هنرمندان نسبت به این بازی هوادارای خاص خود را دارند.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ در آستانه دربی 84 و بازی بین تیم های استقلال و پرسپولیس" هر کدام از هنرمندان نسبت به این بازی هوادارای خاص خود را دارند.

به همین مناسبت با چند تن از بازیگران سینما مصاحبه ای انجام داد که این کری خوانی به شرح زیر است:

امیرسلیمانی: پرسپولیس یک هیچ می برد / دلاوری: از کودکی استقلالی ام/ نادری: استقلال می برد، آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است/پگاه: امیدوارم پرسپولیس با یک

پرسپولیس بازی را یک هیچ می برد

سپند امیر سلیمانی: به نظر من پرسپولیس یک هیچ می برد و از آنجایی که خودم پرسپولیسی هستم امیدوارم امروز این بازی را ببرد. امروز البته به ورزشگاه نمی روم و از دور بازی را می بینم.

از کودکی استقلالی هستم

دلاوری: من زیاد فوتبالی نیستم و به اهالی فوتبال جسارتی نمی کنم. اما به خاطر دوستانی که دارم و نوستالژی کودکی، از همان موقع استقلالی بودم و دوست دارم بازی امروز را استقلال ببرد.

استقلال می برد / آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است

فریبا نادری: من کُری نمی خوانم اما آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است و مطمئنم استقلال این بازی را می برد. آنهایی که فکر می کنند پرسپولیس می برد را خدا به راه راست هدایت کند. من پیش بینی می کنم این بازی در استقلال با نتیجه دو بر یک می برد.

امیدوارم پرسپولیس با یک "دو هیچ" خوشگل بازی را ببرد

حمیدرضا پگاه: این جور بازی ها را نمی شود پیش بینی کرد اما از آنجایی که پرسپولیسی هستم دوست دارم پرسپولیس این بازی را ببرد. نتیجه دقیق را نمی توانم بگویم ولی دوست دارم پرسپولیس با یک "دو هیچ" خوشگل بازی را ببرد.

برایم فرقی ندارد کدام تیم ببرد

سعید داخ: من پیش بینی می کنم امسال دربی بسیار جذابی را پیش رو داریم. واقعیت امر برای من فرقی نمی کند که کدام تیم ببرد. از طرفی اکثر این دوستان رفقای ما هستند و تنها امیدوارم بازی خوبی را ببینیم.

قبلا استقلالی بودم/به خاطر همسرم پرسپولیسی شدم

لاله اسکندری: من قبلا زمان بازی زرینچه استقلالی بودم اما بعد از ازدواج به خاطر همسرم پرسپولیسی شدم و راستش را بخواهید به خاطر پیشرفت زیادی که پرسپولیس در این مدت داشته فکر می کنم دو هیچ ببرد.

منبع:میزان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کری خوانی بازیگران سینما ق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..