تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه لاوروف به آمریکا درمورد حزب الله

وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که آمریکا باید حزب الله را برای مبارزه با داعش به رسمیت بشناسد.

صراط: وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که آمریکا باید حزب الله را برای مبارزه با داعش به رسمیت بشناسد.

به گزارش مهر به نقل از ریانووستی، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان تی وی، گفت: آمریکا باید حزب الله که مورد حمایت ایران است و با داعش نیز مبارزه می کند را به رسمیت بشناسد.

وی گفت: اکنون دشمنی میان ایران و آمریکا کمتر از زمان اوباما نیست. اگر برای دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا، مبارزه با تروریسم بین المللی اولویت دارد، بنابراین باید حزب الله لبنان را به رسمیت بشناسد و آن را به عنوان یک واحد که با داعش در سوریه مبارزه می کند، قبول کند.

لاوروف در ادامه گفت: اگر بخواهیم با توجه به واقعیات عمل کنیم، باید حزب الله را در مبارزه با داعش بپذیریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه لاوروف به آمریکا درمورد حزب الله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..