تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه مردمی «یاس کبود» در خمین گشایش یافت

گروه فرهنگی: نمایشگاه «یاس کبود» به صورت کاملاً مردمی و در راستای معرفی سبک زندگی حضرت زهرا(س) در خمین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نمایشگاه «یاس کبود» به مناسبت ایام فاطمیه در مصلی امام خمینی(ره) خمین گشایش یافت، این نمایشگاه به مدت یک ماه میزبان علاقمندان است. نمایشگاه مردمی «یاس کبود» در خمین گشایش یافت نمایشگاه مردمی «یاس کبود» در خمین گشایش یافت

سید نصرت‌الله هاشمی، مسئول برگزاری نمایشگاه «یاس کبود» گفت: در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: این نمایشگاه چهارمین سری از نمایشگاه‌های یاس کبود است و با موضوع تداوم سبک زندگی حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

نمایشگاه مردمی «یاس کبود» در خمین گشایش یافت

وی ادامه داد: نمایشگاه امسال شامل 23 غرفه با موضوعات شهادت امام حسن(ع) و امام حسین(ع)، نتیجه گیری، شهید مدافع حرم خمین؛ شهید علی اکبر عربی و زیارت اربعین در کربلا به برکت خون شهدا، برگزار می‌شود. این نمایشگاه  با استفاده از 90 ماکت و یک‌هزار و 400 نفر ساعت با هزینه 40 میلیون تومان به صورت کاملاً مردمی ساخته شده است.

نمایشگاه مردمی «یاس کبود» در خمین گشایش یافت

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه سال گذشته 50 هزار نفر در طول 40 روز از نمایشگاه بازدید کردند گفت: ساده زیستی و انفاق، تخریب‌ها، غصب‌ها و غربت حضرت زهرا(س) در این نمایشگاه نشان داده شده است.

نمایشگاه مردمی «یاس کبود» در خمین گشایش یافت

یادآور می‌شود: نمایشگاه یاس کبود از 23 بهمن‌ماه آغاز و تا 23 اسفند ماه در مصلی امام خمینی(ره) دایر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه مردمی «یاس کبود» در خمین گشایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..