تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی قوه‌قضاییه: تمدید مرخصی مهدی هاشمی غیرقانونی نیست

سخنگوی قوه‌قضاییه با یبان اینکه تمدید مرخصی مهدی هاشمی غیرقانونی نیست، اظهار کرد: این فرد جزو استثنائات قرار نگرفته و بنا به تشخیص قاضی پرونده مدت مرخصی تمدید شده است.

به گزارش ایلنا، محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به این پرسش که چرا مرخصی مهدی هاشمی تا ۲۵ بهمن تمدید شده و آیا او مورد استثنا قرار گرفته است، اظهار کرد: خیر، مهدی هاشمی جزو استثنائات قرار نگرفته و براساس قانون دادستان می‌تواند با دلایلی که محکوم‌علیه و یا خانواده آن اعلام می‌کنند، مدت مرخصی را تمدید کند. قاضی پرونده این امر را تشخیص می‌دهد.

او خاطرنشان کرد: در گذشته نیز چنین مشابهاتی وجود داشته و افرادی از این قانون استفاده کرده‌اند.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه در موارد مالی افراد از مدت زمان مرخصی خود بیشتر می‌توانند استفاده کنند گفت: در گذشته مواردی وجود داشته مخصوصاً در پرونده‌های مالی افراد حتی دو الی سه ماه مرخصی خود را تمدید کرده و از زندان بیرون مانده‌اند تا بتوانند رضایت شاکی خود را جلب کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی قوه‌قضاییه: تمدید مرخصی مهدی هاشمی غیرقانونی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..