تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت 2 فوتبالیست بانوی اردبیلی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صمد نوتاش ظهر امروز در جلسه کمیته بانوان فوتبال در اردبیل اظهار داشت: آیناز غیایی‌مقدم و یاسمن فرمانی دو فوتبالیست بانوی اردبیلی از طرف فدراسیون فوتبال به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شدند که باید خود را به مربی تیم فوتبال بانوان معرفی کنند و در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان شرکت کنند.

وی با اشاره به این‌که اردوی تیم ملی فوتبال بانوان 29 بهمن ماه در تهران آغاز می‌شود، افزود: آیناز غیایی‌مقدم و یاسمن فرمانی باید در این روز باید خود را به مربی تیم ملی فوتبال بانوان معرفی کنند و در اردوی تیم ملی حضور یابند که این اردو تا سه اسفند ماه در تهران ادامه دارد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تیم ملی فوتبال بانوان خود را برای بازی‌های مقدماتی مسابقات آسیایی اردن آماده می‌کند که دو فوتبالیست مطرح اردبیلی نیز با دعوت سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شده‌اند که این برای ما یک افتخار است.

نوتاش تصریح کرد: فوتبال بانوان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته رشد چشم‌گیری داشته و در این زمینه فوتبالیست‌های مطرحی همچون آیناز غیایی‌مقدم، یاسمن فرمانی و سمیه خرمی به تیم ملی بانوان دعوت شدند که خوشبختانه در اردوی جدید نیز دو فوتبالیست اردبیلی حضور خواهند داشت.

وی با بیان این‌که رشد و توسعه فوتبال بانوان برای ما از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، بیان کرد: برای شکوفایی استعدادهای فوتبال بانوان، استعدادیابی فوتبال به‌طور منظم در استان اردبیل برگزار می‌شود تا بتوانیم استعدادهای تیم ملی فوتبال بانوان را معرفی کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: در حال حاضر شرایط رشد و توسعه فوتبال بانوان در استان اردبیل فراهم شده و کمیته فوتبال بانوان نیز در هیئت فوتبال استان راه‌اندازی شده تا مشکلات فوتبالیست‌های بانوی اردبیلی بررسی و راهکارهای اساسی در این زمینه اتخاذ شود.

نوتاش تصریح کرد: علاو ه بر این‌که شاهد رشد و توسعه فوتبال بانوان در اردبیل هستیم، در بخش داوری فوتبال و فوتسال اردبیل نیز اردبیل به پیشرفتهای قابل توجهی دست یافته به طوری که هم‌اکنون ژاله طوفان‌پور و اعظم شکاری دو بانوی داور اردبیلی در سطح نخست فوتبال و فوتسال کشور قضاوت می‌کنند که این امر برای ما یک افتخار بزرگ است و داوری فوتبال بانوان نیز رشد اساسی داشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت 2 فوتبالیست بانوی اردبیلی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..