تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون سفیر مجارستان: ساخت و ساز در ایران متأثر از وجود تحریم‌ها است/ آمادگی ایجاد مرکز مشاوره برای ایران هستیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس سلطان وارگا ظهر امروز در همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان که در سالن صبا برگزار شد، اظهار داشت: ایران در زمینه توسعه پایدار که فرآیندی پیچیده است، توانسته پیشرفت‌های خوبی داشته باشد و ما نیز به دنبال استفاده از همین تجارب در کشور مجارستان هستیم.

وی با تأکید بر‌اینکه موضوع بی.‌آی.‌ام تنها در حوزه نرم‌افزار نبوده و در بخش‌های مربوط به سخت‌افزار نیز می‌توان از آن بهره برد، خاطرنشان کرد: استفاده از این سیستم می‌تواند در مدیریت پروژه‌های ساختمانی کمک زیادی داشته و ارزش افزوده زیادی را نیز تولید کند.

معاون سفیر مجارستان در ایران ادامه داد: فضای ساخت و ساز در ایران متأثر از وجود تحریم‌ها بوده و امید می‌رود که این کشور با امضای توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها بتواند توانمندی‌های خود در زمینه فناوری‌های نوین را توسعه دهد.

وارگا بیان کرد: کشور ما نیز تجربه‌ای به همین شکل داشته‌ایم و سعی کردیم در دهه 90 فناوری‌های نوین خود را در بخش صنعت توسعه دهیم و برای انتقال تجارب خود در این زمینه آمادگی ایجاد مرکز مشاوره برای ایران وجود دارد.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون سفیر مجارستان: ساخت و ساز در ایران متأثر از وجود تحریم‌ها است/ آمادگی ایجاد مرکز مشاوره برای ایران هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..