تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصراف مستند «صفر تا سکو» از جشنواره پروین اعتصامی

به گزارش خبرنگار مهر، مستند «صفر تا سکو» که در دهمین جشنواره «سینماحقیقت» و سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور موفقی داشت برای رقابت در بخش مستند بلند جشنواره پروین اعتصامی نیز پذیرفته شده بود ولی طهورا ابوالقاسمی یکی از تهیه کنندگان اثر اعلام کرد که از حضور در این جشنواره سینمایی انصراف می دهند.

فیلم «صفر تا سکو» روایت زندگی خواهران افسانه‌ای وشوکار ایران است. این سه خواهر به تازگی در آخرین رقابت‌های جهانی خود توانستند به ۲ مدال طلا و یک برنز دست پیدا کنند. همچنین شهربانو یکی از سه خواهر وشوکار تا کنون رکورد دریافت ۶ مدال طلای جهانی متوالی را در کارنامه خود دارد.

نهمین جشنواره ملی پروین اعتصامی به دبیری مازیار رضاخانی اواسط اسفندماه سال جاری در تهران برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصراف مستند «صفر تا سکو» از جشنواره پروین اعتصامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..