تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ به جای لندن باید به «میدلندز» برود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، این تغییر مکان به این علت صورت می گیرد که میدلندز بیشترین رأی را به برگزیت و خروج از اتحادیه اروپا داده است در نتیجه احتمال می رود مردم آنجا، بر خلاف لندن، استقبال گرمی از رئیس جمهوری آمریکا داشته باشند.

یکی از منابع نزدیک به دونالد ترامپ به روزنامه دیلی تلگراف گفت: انتظار می رود ۸۵ هزار نفر برای جشن روابط ویژه آمریکا و انگلیس در این شهر تجمع کنند.

این خبر پس از آن اعلام شد که «جان برکو» رئیس مجلس عوام انگلیس گفت: دونالد ترامپ اجازه ندارد در این مجلس سخنرانی کند. حزب کارگر ضمن حمایت از برکو در بیانیه ای اعلام کرد که از تصمیم وی برای حفاظت از شأن مجلس استقبال می کند.

گزارشها حاکی از آن است که تعداد زیادی از مردم لندن قصد دارند در هنگام دیدار ترامپ از این شهر، علیه او تظاهرات کنند، از این رو دولت انگلیس که نگران حوادث غیرمترقبه در این تظاهرات است، تصمیم دارد دیدار ترامپ از انگلیس را در میدلندز برگزار کند تا هم مخالفتها را کاهش دهد و هم جمعیتی برای گوش دادن به سخنرانی ترامپ که نمی تواند در مجلس سخنرانی کند، داشته باشد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ به جای لندن باید به «میدلندز» برود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..