تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرنگاران، پشت درهای شورای شهر تبریز ماندند/ جلسه بدون حضور خبرنگاران آغاز شد

ساعت: 13:50 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1037086

جلسه امروز شورای شهر تبریز در حالی قرار بود با موضوع بررسی بودجه سال آینده آغاز شود که امروز، پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ،با پایان یافتن جلسات بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۹۶ شهرداری تبریز، قرار بود جلسات آتی شورای این شهر به بررسی بودجه سال آینده اختصاص یافت که صبح امروز در اقدامی عجیب، با اعلام یک‌باره غیرمستمع بودن جلسه مانع از حضور خبرنگاران در جلسه شدند.

این در حالی است که تا پیش‌ازاین، صرفاً در جلسات غیرعلنی شورای شهر از حضور خبرنگاران ممانعت می‌شد و در جلسات غیرمستمع همچون سال گذشته، خبرنگاران به‌راحتی در صحن جلسات حضور پیدا می‌کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرنگاران، پشت درهای شورای شهر تبریز ماندند/ جلسه بدون حضور خبرنگاران آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..