تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش میزان بارش باران در شهرستان کلاله

ساعت: 13:40 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1036945

میزان بارش در شهرستان کلاله نسبت به سال گذشته در بهمن ماه، کاهش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، با بارش برف و باران نیز میزان بارش در شهرستان کلاله نسبت به همین زمان در سال گذشته افزایش نیافت و حتی شاهد کاهش این میزان برودیم.

با بارش 14/4 میلیمتری دور روز گذشته در این شهرستان، میزان بارش در بهمن ماه سال جاری به 63/9 میلیمتر رسید که در مقایسه مدت مشابه در سال گذشته با 87/5 میلیمتر، شاهد کاهش این میزان بارش در شهرستان هستیم.

با این تفاسیر و کاهش چشمگیر بارش باران در سال آبی جدید و همچنین استفاده بیش از حد آب های زیرزمینی برای کشت شالی در این شهرستان، مسلما این شهرستان برای تامین آب شرب مردم با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد شد؛ پس می طلبد تا مسئولین ذیربط با اعمال اقدامات کنترلی از هر گونه فاجعه در این زمینه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش میزان بارش باران در شهرستان کلاله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..