تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخریب بافت های تاریخی قم با نماهای غربی+عکس

ساعت: 14:16 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1037068

با توجه به ممنوعیت ساخت نمای رومی و غربی در استان قم ولی بازهم در گوشه و کنار شهر ساخت این نوع نماها دیده می شود که همین پیشروی ها باعث از بین رفتن اندک نمای تاریخی و اسلامی قم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استان قم یکی از استان های مذهبی کشور می باشد که رهبر معظم انقلاب در آخرین سفر خود به قم بر مسئله حفظ بناهای تاریخی و بافت های قدیمی تاکید داشتند که این مسئله اهمیت این موضوع را دوچندان می کند اما این در حالیست که این روز ها نماهایی به نام نماهای رومی در شهر نمایان می شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخریب بافت های تاریخی قم با نماهای غربی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..