تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه اکانت تلگرام را پاک کنیم؟!

همان طور که می‌دانید کاربران برای استفاده از خدمات تلگرام با وارد نمودن شماره تلفن همراه‌شان، یک حساب درون تلگرام می‌سازند. این حساب برای همیشه حتی زمانی که اپلیکیشن را از گوشی خود حذف می‌کنید فعال خواهد بود و برای پاک کردن آن باید مراحل خاصی را طی کنید؛ که در ادامه این مراحل را توضیح خواهیم داد.

برای این که اکانت خود را در تلگرام به طور همیشگی حذف کنید، شما باید از طریق وب‌سایت تلگرام اقدام کنید. در ابتدا وارد صفحه deactivation page شوید. این صفحه را تلگرام برای کاربرانی که می‌خواهند اکانت‌شان را حذف کنند، ساخته است.

بعد از این که صفحه deactivation page را باز کردید، شماره تلفن‌همراه‌تان را وارد کنید. این شماره موبایل باید همانی باشد که با آن اکانت تلگرام ساخته شده است. بعد از وارد کردن شماره تماس، دکمه Next را بزنید.

در مرحله بعد، یک کد از طرف تلگرام برای اکانت شما ارسال می‌شود. این کد را از داخل اپ پیدا کنید و آن را در بخش Confirmation code وارد کنید. بعد از وارد کردن کد، بر روی Sign in کلیک کنید.

در این مرحله توضیحاتی مربوط به حذف اکانت قرار گرفته که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد. همچنین باکس خاصی وجود داشته که در آن از شما می‌خواهد دلیل حذف کردن اکانت‌تان را توضیح دهید. البته این بخش اختیاری است. کمی پایین‌تر با کلیک بر روی دکمه ‌Done می‌توانید به مرحله بعدی بروید.

در بخش آخر از شما سوال پرسیده می‌شود که آیا واقعا می‌خواهید اکانت تلگرام‌تان را حذف کنید یا خیر. شما با کلیک بر روی گزینه Yes, delete my account اعلام می‌کنید که از این تصمیم مطمئن هستید. بعد از انتخاب این گزینه با پیغام Your account was successfully Deleted مواجه خواهید شد. این پیغام نشان دهنده حذف موفقیت آمیز حساب کاربری شما در تلگرام است.

موارد و نکاتی که در رابطه با حذف اکانت در تلگرام باید بدانید به شرح زیر است:

بعد از حذف کردن حساب کاربری تلگرام‌تان، به هیچ‌وجه نمی‌توانید آن را برگردانید. شما باز هم می‌توانید با همان شماره موبایل، یک اکانت جدید بسازید. تمامی اطلاعات مانند چت‌ها، گروه‌ها و مخاطبین‌ شما در تلگرام پاک خواهد شد. چت‌های خصوصی شما با اشخاص مختلف، توسط آن‌ها قابل دسترسی خواهند بود. چت‌های شما در گروه‌ها بعد از حذف اکانت، همچنان باقی خواهند ماند. چنل‌ها‌، سوپر گروه‌ها و ربات‌هایی که تاکنون ساخته‌اید به طور کل حذف خواهند شد. گروه معمولی که ساخته‌اید بعد از حذف اکانت همچنان باقی می‌ماند. آی‌دی‌هایی که برای اکانت شخصی‌، چنل و یا ربات‌های‌تان استفاده کرده بودید، آزاد می‌شوند. ساختن یک اکانت جدید با شماره تلفن‌تان، به معنای بازگردانی دوباره اطلاعات موجود در اکانت قبلی نیست. نام شما برای مخاطبین و سایر افرادی که از قبل اکانت شما را داشته‌اند، به Deleted Account تغییر خواهد کرد. تلگرام ادعا می‌کند با انجام این فرآیند تمام اطلاعات کاربران از سرور‌هایش پاک می‌شود و دیگر حتی خودش توانایی دسترسی به آن‌ها را نخواهد داشت.

پیش از حذف کردن اکانت‌تان کاملا از تصمیمی که گرفته‌اید مطمئن شوید؛ چرا که هیچ راه برگشتی وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه اکانت تلگرام را پاک کنیم؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..