تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برای اکران نوروزی فیلم محسن قرایی/ حامد بهداد مهمان نوروز سینمایی می‌شود؟

تلاش برای اکران نوروزی فیلم محسن قرایی/ حامد بهداد مهمان نوروز سینمایی می‌شود؟بهمن کامیار تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت دریافت پروانه نمایش و اکران فیلم‌های «مرداد» و «سد معبر» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نسخه‌های این دو فیلم که تدوین آنها قبلا نهایی شده را به شورای پروانه نمایش ارائه دادیم و منتظر جواب ماندیم. از سویی به دنبال اکران نوروزی «سد معبر» هستیم.
 
وی درباره هجمه‌ وارده به فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم فجر به خاطر خنثی بودن آثار، اظهار داشت: رویکرد شورای پروانه ساخت در مورد موضوعات تا حدی محافظه‌کارانه شده که روی کیفیت آثار تاثیر می‌گذارد. البته در بحث رفع نیاز و احترام به عقاید و نظرات مخاطب گام‌های خوبی برداشته شده است. اما نویسندگان در این سالها به جهت نگرانی از عدم دریافت پروانه ساخت به سمت موضوعاتی رفتند که ادامه کار برایشان آسان‌تر باشد.

این تهیه‌کننده همچنین در خصوص فیلم‌های کنار گذاشته شده در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر حضور نداشتند، به مراتب موضوعات بهتر و قابل بحث‌تری داشتند. در زمان اکران مشخص می‌شود که دود عدم حضور آنها در جشنواره به لحاظ کیفی، فنی و موضوع به چشم جشنواره رفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برای اکران نوروزی فیلم محسن قرایی/ حامد بهداد مهمان نوروز سینمایی می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..