تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهادگران در فصل سرما، گرمابخش خانه های محرومین شدند

مسئول اداره گاز بخش نیم بلوک گفت: 20نفر از جوانان روستاهای قاینات و بخش نیم بلوک در اردوهای یک روزه جهادی خدمات رسانی کردند.

خزاعی مسئول اداره گاز بخش نیم بلوک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: 20نفر از جوانان روستاهای قاینات وبخش نیم بلوک از روستاهای کلاته سری، پهنایی، فضل آباد ، کرغند ، نیم بلوک ، خضری دشت بیاض در اردوی جهادی یک روزه پایگاه شهدا شرکت دارند.

وی عنوان کرد: این جوانان در این روستای نوغاب پسکوه بخش نیم بلوک 25 عدد کنتور گاز را نصب کردند.

مسئول اداره گاز بخش نیم بلوک ادامه داد: آموزش مسایل ایمنی گاز به مردم این روستا در مسجد و غبارروبی مزار شهدا ، سرکشی از خانواده های شهید از دیگر برنامه های این اردو بود.

در این اردوها بعضی جوان بودند که اولین تجربه اردوی جهادی را داشتند.

شهری جوان جهادگری که از روستای پهنایی برای اولین بار در اردوی جهادی در روستای نوغاب پسکوه بخش نیم بلوک شرکت کرده است در گفتگو با خبرنگار بسیج می گوید: با حضور خود در اینجا احساس لذت و دلگرمی برای روستاییان را دارم.

وی افزود: اگر دوباره هم در این اردوها دعوت شوم حتما شرکت خواهم کرد چراکه افراد شرکت کننده در این اردوها سربازان گمنامی هستند که در این هوای سرد بدون هیچ چشم داشتی شرکت می کنند.

راستی هم در حال نصب کردن کنتورهای گاز این روستا است می گوید: از سال 86 به عنوان امداد گر در مناطق محروم زیاد خدمت کرده ام و وقتی افرادی را می بینم که در اردوهای جهادی با ذوق وشوق به مناطق محروم کمک رسانی می کنند واقعا خوشحال می شوم.

بحری جهادگر بسیجی دیگر هم می گوید: 7 بار شده در اردوها در زمینه های آب رسانی، برق رسانی، مخابرات، کانال کشی، ساخت مساجد و حسینیه ها و.. در روستاهای مختلف شرکت دارم و افرادی که در این اروها شرکت می کنند بدون ریا وبدون هیچ دستمزدی برای رضای خدا کار انجام می دهند.

وی میگوید: وقتی کاری در روستا و مناطق محروم انجام می دهیم خستگی از تنمان بیرون می شود.

"قاسمی" هم بعنوان جهادگر وهم بعنوان گازبان در روستای نوغاب پسکوه می گوید: در این هوای سرد احساس خوبی دارم و از اینکه میتوانم به جامعه محروم در هر شرایطی خدمت کنم بسیار خرسندم.

او از مردم میخواهد اصول ایمنی را رعایت کنند تا مشکلی برای فردی پیش نیاید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهادگران در فصل سرما، گرمابخش خانه های محرومین شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..