تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۵۰میلیون مصرف‌کننده موادمخدر دردنیا

معاون کاهش تقاضای ستاد مبارزه با مواد مخدر، مواد مخدر را مشکل نخست و اصلی ۱۷۰ کشور جهان دانست و گفت: به گفته جامعه شناسان، ولع معتاد ۴۰ تا۶۰ درصد بالاتر از ولع گرسنگی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، پرویز افشار در مراسم هم اندیشی اجتماعی شدن میارزه با مواد مخدر که با حضور وزیر کشور و هنرمندان سینما، ورزشکاران و نمایندگان سازمان های مردم نهاد در مجتمع شقایق برگزار شد، افزود: در حال حاضر ۲۵۰ میلیون نفر در دنیا مصرف‌کننده مواد مخدر هستند، ضمن اینکه ۱۷۰ کشور در سال گذشته هم اعلام کرده‌اند که مشکل اول و اصلی آنها اعتیاد به مواد مخدر است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است.
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: بعد از پایان جنگ ۸ ساله تحمیلی، مقام معظم رهبری بحث اول نظام را اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی بیان کردند.

معاون کاهش تقاضای ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره بر همکاری گروه‌های مرجع جامعه نظیر اهالی فرهنگ، هنر، ورزشکاران، فرهیختگان، خیرین و متنفذین اجتماعی هم گفت: این اقشار می‌توانند برای درد مشترک مبارزه با مواد مخدر، کارهای مشترکی انجام دهند.

افشار با بیان اینکه در بهترین شرایط و بر اساس میانگین جهانی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد معتادان بهبود یافته به جامعه باز می گردند، افزود: این میزان در کشورمان ۱۵ تا ۲۰ درصد است.

وی، اعتیاد را اولویت اول کشور و ام‌الفساد آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: باید اقدامات مشترکی برای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد انجام شود و این اقدامات باید از خانواده‌، جامعه، محل و کشورمان شروع شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۵۰میلیون مصرف‌کننده موادمخدر دردنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..