تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی 22 بهمن آبادان با حضور بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان

مردم آبادان باری دیگر با حضور پرشورشان در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای بزرگ خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبادان:مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان گفت:بسیجیان درکنار اقشارمختلف مردم شهید پرور و ولایت مدار مردم آبادان امروز با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
علی شجاعی با بیان اینکه هدف از بسیجی بودن ،پشتیبان رهبر بودن وحفظ آرمانهای انقلاب اسلامی است افزود:اقشار مختلف مردم در سنین مختلف در این راهپیمایی با سر دادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند Bookmark and Share



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی 22 بهمن آبادان با حضور بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..