تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش اعدام و سر بریدن داعش در فیلم ایرانی +عکس

نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره سی‌و پنجم فیلم فجر باعنوان «شب‌های فیلم» که به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از 27 بهمن برگزارمی‌شود.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ «شب‌های فیلم»  انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس که فیلم‌های منتخب جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است از روز 27 بهمن ماه تا 6 بهمن برگزار می‌شود.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس که هر سال پس از پایان جشنواره فیلم فجر میزبان هنرمندان، هنر دوستان و خانواده هایشان بوده است، امسال نیز این برنامه را خواهد داشت با این تفاوت که تنها در یک سانس (19:00) فیلم‌های منتخب در سینما فلسطین برگزار می ‌شود.

در برنامه امسال «شب های فیلم» انجمن، رونمایی از فیلم «سرگشته» ساخته سهیل سلیمی که از محصولات انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است، صورت می‌گیرد.

منبع: فردا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش اعدام و سر بریدن داعش در فیلم ایرانی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..