تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه نمایندگان درباره مشکلات خوزستان

جمعی از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای خواستار تشکیل جلسه اضطراری هیئت دولت در خوزستان شدند و تاکید کردند دولت صرفاً به عذرخواهی و تصویب اعتبارات صوری اکتفا نکند.

صراط: جمعی از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای خواستار تشکیل جلسه اضطراری هیئت دولت در خوزستان شدند و تاکید کردند دولت صرفاً به عذرخواهی و تصویب اعتبارات صوری اکتفا نکند.

به گزارش تسنیم، نمایندگان استان خوزستان و بیش از 50 نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از حسن روحانی رئیس‌جمهور خواستند جلسه اضطراری هیئت دولت را در استان خوزستان تشکیل دهد.

متن این بیانیه که از سوی غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت شد، به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بیش از یک دهه است که ریزگردها زندگی مردم در 23 استان کشور به ویژه استان خوزستان را مختل کرده‌ است. در روزهای اخیر شاهد بودیم که تمامی خدمات از جمله آب، برق و تلفن همراه برای ساعت‌های طولانی قطع بود و همه مردم استان خوزستان را به ستوه آورد.

پدیده ریزگرد پیامد سیاست‌های غیرکارشناسی انتقال آب از سرشاخه‌ها و ساخت سدهای فراوان روی رودخانه‌های استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری است. حوادث و اتفاقات دیروز استان خوزستان تمامی پروازها و تولید نفت را تا میزان زیادی تحت تأثیر خود قرار داد.

ثروت ملی و امنیت کشور از طریق نابسامانی‌های پیش آمده در خوزستان به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است. لذا نمایندگان استان خوزستان و بیش از 50 نفر از نمایندگان خواستار جلسه فوری و اضطراری هیئت دولت در استان خوزستان هستند تا بعد از 13 سال اقدام اساسی در این خصوص صورت گیرد و صرفاً به عذرخواهی و تصویب اعتبارات صوری اکتفا نکرده و مردم استان خوزستان را به شکل ویژه‌ای دریابیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه نمایندگان درباره مشکلات خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..