تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان و مکان برگزای مراسم چهلم رفسنجانی + متن اطلاعیه

درگذشت رفسنجانی یکی از اتفاقات سال ۹۵ بود که باعث شد تا انقلاب اسلامی ایران یکی از مهره های اصلی اش را از دست بدهد. چهلم هاشمی رفسنجانی نزدیک است و ما در این مقاله از پورتال وهاران برای شما در مورد مکان برگزاری چهلم رفسنجانی و زمان مراسم چهلم رفسنجانی خبری را منتشر کرده ایم.

روز چهلم هارفسنجانی کی است؟ + زمان و مکان برگزاری

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه ای زمان برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را اعلام کرد.

زمان و مکان برگزای مراسم چهلم رفسنجانی + متن اطلاعیه

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

با توجه به تماس‌های مکرر مردم از سراسر کشور و سؤال از زمان و مکان مراسم اربعین رحلت مجاهد نستوه و امین امام و رهبری، مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، به اطلاع مردم عزیز و همه علاقه‌مندان و دوستداران ایشان می‌رساند که این مراسم روز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در کنار آرامگاه ایشان در حرم مطهر امام راحل برگزار می‌شود.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان و مکان برگزای مراسم چهلم رفسنجانی + متن اطلاعیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..