تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های ناراحت کننده تنبیه دانش آموز کرمانی / فرو کردن مداد در سر او!

در این مقاله از پورتال وهاران برای شما خبری تاسف انگیز از تنبیه یک دانش آموز کرمانی را در نظر گرفته ایم. فرو کردن مداد در سر دانش آموز کرمانی خبری است که در رسانه ها و فضای مجازی احساسات کاربران را جریحه دار کرده است.

تنبیه دانش آموز دبستانی در کرمان

معلمی در شهرستان رودبار جنوب با فرو کردن مداد در سر دانش آموز او را تنبیه کرده است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام اینکه این دانش آموز پایه سوم ابتدایی مدرسه شهید سالمی در شهرستان رودبار جنوب است گفت: متاسفانه معلم رودباری با فرو کردن سر مداد در سر دانش آموز رودباری آن را تنبیه کرده است.

وی افزود: معلم خاطی به کمیته رسیدگی به تخلفات معرفی شده است و با آن برخورد می شود.

عکس تنبیه دانش آموز کرمانی

عکس های ناراحت کننده تنبیه دانش آموز کرمانی / فرو کردن مداد در سر او! عکس های ناراحت کننده تنبیه دانش آموز کرمانی / فرو کردن مداد در سر او!

گرداوری: پورتال وهاران www.vahara.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های ناراحت کننده تنبیه دانش آموز کرمانی / فرو کردن مداد در سر او!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..