تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله به ۹۱ مسجد آلمان در سال ۲۰۱۶

به گزارش آسوشیتدپرس، وزارت کشور آلمان با انتشار گزارشی اعلام کرده است که در سال گذشته میلادی بیش از ۹۱ مسجد هدف حمله قرار گرفته است.

در این گزارش آمده است: ۲۱ حمله در ایالت راین وستفالیای شمالی به وقوع پیوسته است که پرجمعیت ترین ایالت با تعداد بالای مهاجران مسلمان به شمار می رود.

در این گزارش، اشاره‌ای به میزان خسارات و نحوه آتش سوزی این مساجد نشده است. پلیس آلمان در ۱۲ مورد، مظنونانی را شناسایی و یک نفر را بازداشت کرده است.

میزان حملات به مساجد و مهاجران مسلمان در آلمان از زمان ورود ۸۹۰ هزار پناهجو به این کشور در سال ۲۰۱۵ میلادی با افزایش روبرو شده است، این مساله موجب افزایش احساسات ضد مسلمانان در بخش هایی از جامعه آلمان شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله به ۹۱ مسجد آلمان در سال ۲۰۱۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..