تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرتره های مریلین مونرو در موزه بریتانیا

10 پرتره چاپ سیلک اسکرین «اندی وارهول» #هنرمند آمریکایی از چهره «مریلین مونرو» بازیگر هالیوودی در #موزه #بریتانیا به نمایش درمی آید.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، «رویترز» نوشت: 10 اثر چاپ سیلک اسکرین که «اندی وارهول» هنرمند برجسته پاپ آرت از چهره «مریلین مونرو» - بازیگر سینما - کشیده است، در موزه بریتانیا به نمایش در می آید.

«مریلین مونرو» یکی از سرشناس ترین و پر حاشیه ترین بازیگران تاریخ سینماست که در جریان پروژه ساخت فیلم «Something's Got to Give» در سال 1962 به کارگردانی «جورج کوکر» ظاهرا به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر درگذشت و این فیلم را ناتمام گذاشت.

نام این نمایشگاه هنری «رویای آمریکایی: از پاپ تا به امروز» است و از روز نهم مارس آغاز به کار می کند.

«وارهول» این پرتره ها را پیش از مرگ بازیگر مشهور در سال 1962 کشیده بود. در این نمایشگاه بیش از 200 اثر هنری از 70 هنرمند به نمایش گذاشته می شوند. این نمایشگاه، هنر چاپ طی شش دهه گذشته در تاریخ آمریکا را بررسی می کند.

«اندی وارهول» (1987 - 1928) هنرمند، نویسنده، فیلم ساز و نقاش پیش رو آمریکایی در دهه 1960 با پرداختن به فرهنگ مصرف گرایی در کشورش به شهرت رسید و در نیویورک به عنوان یکی از چهره های شاخص شمرده می شد. او از بنیان گذاران هنر پاپ دهه 1950 در آمریکا بود. اکنون بزرگ ترین موزه دنیا که به یک هنرمند اختصاص دارد، در پیتزبورگ پنسلوانیا موزه «اندی وارهول» است. او 22 فوریه 1987 در سن 58 سالگی درپی اختلالات حین عمل جراحی در نیویورک درگذشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرتره های مریلین مونرو در موزه بریتانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..