تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئودی RS3 مشخصات و عکس های آئودی RS3 قوی ترین خودروی هاچ بک جهان

آئودی R3

آئودی R3 سال قبل در نمایشگاه پاریس له نمایش گذاشته شد بود که بسیار زیبا بود و 400 اسب بخار قدرت داشت. اما امسال مدل صندوقدار همان خودرو به نام RS3 که هاچ بک است به نمایش گذاشته شد. این خودروی اسپرت بک بسیار قوی و زیبا است.

مشخصات و عکس های آئودی RS3 هاچ بک زیبا

این خودرو در یک ارتقاء به یک موتور 2.5 لیتری 5 سیلندر توربوی آئودی مجهز شده که روی یک ساختار TT RS استقرار یافته است. در توسعه‌های صورت گرفته RS3 هاچ بک خروجی نزدیک به 400 اسب‌بخار یافته است.

آئودی R3

نمای عقبی آئودی RS3

این عدد معانی مختلفی دارد که از نظر ریاضی به معنای پشت سرگذاشتن مرسدس AMG مدل A45 با قدرت 376 اسب‌بخار و شکست فوکوس RS با قدرت 370 اسب‌بخار است.

با این اوصاف به نظر می‌رسد مدل‌های ارتقاء یافته آئودی RS3 هاچ بک به قدرتمندترین هاچبک روی زمین تبدیل شود.

آئودی R3

عکس آئودی RS3

آئودی ادعا می‌کند که مدل های جدید RS3 اسپورت‌بک در 4.1 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر می‌رسد. نمایش وضعیت نهایی این هاچ بک نشان دهنده دریچه‌های هوای اضافی در ساختار آن است. با تغییرات صورت گرفته این مدل جدید آئودی ارزشمندتر از نسخه‌های پیشین خواهد بود و به همین مناسبت ارزش 42 هزار پوندی برایش دور از انتظار نیست.

از طرفی امید است، موتور سبک‌تر شگفتی خوبی را برای آئودی RS3 رقم بزند. ساختار TTRS نیز در جایگاه مناسبی قرار گرفت.

بنز با ورود این عموزاده ژرمن خود احساس نگرانی خواهد کرد چرا که ائودی این بار نه تنها قدرتمندتر با گشتاور بیشتر بلکه سبک‌تر ظاهر شده و همان طور که ادعا می‌کند سریع تر از همه هاچ بک‌ها، همتای شاسی بلند تایپ F جگوار قدرت دارد.

آئودی R3

آئودی RS3 , مشخصات و عکس های خودروی هاچ بک زیبای RS3




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئودی RS3 مشخصات و عکس های آئودی RS3 قوی ترین خودروی هاچ بک جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..