تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده حامی فتنه اگر به گنده گویی های خود ادامه بدهد تودهنی محکمی از جوانان مومن انقلابی گیلان خواهد خورد

ساعت: 12:07 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1036979

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان گیلان:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان گیلان گفت:باید نماینده حامی فتنه رشت هم بداند که اگر همچنان گنده گویی کند و از جریان فتنه و سران آن حمایت کند تودهنی محکمی ازجانب جوانان مومن انقلابی گیلان خواهد خورد چرا که فتنه خط قرمز نظام و مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان رجبی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان گیلان در گفتگو با پیک دانشجو گفت:اجتماع بزرگ جوانان مومن انقلابی استان گیلان که در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه باحضور باشکوه دانشجویان وجوانان مومن انقلابی استان گیلان وچهره ها واشخاص سیاسی واجتماعی استان انجام گرفت کار بسیار با ارزشی بود که مسیر وحدت رویه و اتحاد نیروهای مومن وانقلابی را هموار کرد.

وی افزود:جوانان مومن انقلابی نشان دادند در شرایط حساس کنونی هر تفکری که زمینه ساز تفرقه واختلاف نظر بین نیروهای ارزشی باشد را محکوم میکنند. جوانان مومن انقلابی با حضور خود علاوه برتجدید پیمان با امام ورهبری یک روز زودتر از یوم الله ۲۲ بهمن اعلام کردند اشخاص واحزاب سیاسی را که خودخواهانه مسیر وحدت رویه را نادیده بگیرند و بخواهند دوقطبی یا چند قطبی دربین نیروهای ارزشی ایجاد کنند بدون هیچ تعارفی کنارخواهند گذاشت واین بار دیگر اجازه ی ضایع شدن رای ومطالبات ودغدغه ها مردم مومن وانقلابی ایران اسلامی واستان گیلان که همان دغدغه رهبری است را نخواهند داد.

مسئول بسیج دانشجویی پیام نور استان در ادامه گفت:  متاسفانه نماینده حامی فتنه رشت گویی از خیانت های جریان فتنه و سران فتنه به نظام وانقلاب و رهبری خبر ندارد و غافل است و یا خود را به غفلت زده است. اما مردم مومن وانقلابی گیلان و رشت بیدار و با بصیرت هستند و این را در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن یکبار دیگر به رخ دشمنان خارجی و خائنان داخلی کشیدند و نشان دادند پشت سر ولایت فقیه هستند تا کشورشان ازگزند دشمنان و فتنه گران در امان باشد و این را باید نماینده حامی فتنه رشت هم بداند که اگر همچنان گنده گویی کند و از جریان فتنه و سران آن حمایت کند تودهنی محکمی ازجانب جوانان مومن انقلابی گیلان خواهد خورد چرا که فتنه خط قرمز نظام و مردم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده حامی فتنه اگر به گنده گویی های خود ادامه بدهد تودهنی محکمی از جوانان مومن انقلابی گیلان خواهد خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..