تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۲ محکوم به قصاص در مازندران با رضایت اولیای دم بخشیده شدند

ساعت: 11:23 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1036891

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: از ۳۳ محکوم به قصاص در مازندران در سال ۹۵، ۲۲ نفر با رضایت اولیای دم بخشیده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناT حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: در سال جاری، 33 نفر محکوم به قصاص در مازندران داشتیم که پرونده آنها تکمیل بوده و باید حکم قصاص برای این افراد اجرا می‌شد که توسط روسای زندان‌ها، مددکاران و روحانیون زندان، برای 22 نفر از متهمین مذکور رضایت اولیای دم گرفته شد.


وی با اشاره به این مطلب که به طور معمول 13 تا 15 درصد زندانیان ممکن است به دلیل شرایط اقتصادی، فرهنگی و عدم اشتغال، برگشت به زندان داشته باشند، افزود: در استان مازندران، برگشت به زندان برای افرادی که تحت پوشش مرکز مراقبت بعد از خروج قرار گرفته و وام اشتغال‌زایی دریافت کرده‌اند، به نیم درصد کاهش یافته است.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه از ابتدای سال 95 تاکنون حدود 200 زندانی وام اشتغال‌زایی تا سقف 10 میلیون تومان دریافت نموده‌اند، ادامه داد: جمع کل وام پرداختی به زندانیان استان پس از آزادی، نزدیک به 860 میلیون تومان بوده است.

تقوی‌فرد اضافه کرد: شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان‌های استان مازندران در سال جاری، یک‌هزار و 178 پرونده وارده داشتند که 909 پرونده توسط مددکاران شورای حل اختلاف زندان منجر به صلح و سازش، جلب رضایت و آزادی زندانی شده است.

وی در پایان از یک‌هزار و 220 مورد بازدید از زندان‌های مازندران توسط قضات و روسای دادگستری حوزه‌های قضایی استان خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۲ محکوم به قصاص در مازندران با رضایت اولیای دم بخشیده شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..