تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش ۱۸۰ میلیون ریالی اکران فیلم های فجر در خراسان شمالی

ساعت: 10:38 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1036702

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی از فروش ۱۸۰ میلیون ریالی بلیط اکران فیلم های فجر بهمن ماه امسال در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حسین فرخنده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی اظهار کرد: از 14 تا 21 بهمن ماه امسال در سینما گلشن شهر بجنورد 166 فیلم از میان فیلم های راه یافته به سی و پنجمین فیلم فجر کشور اکران شدند که طی این هشت روز 10 هزار بلیط اینترنتی و گیشه ای به ارزش 180 میلیون ریال به فروش رسید.

فرخنده تصریح کرد: در سینما گلشن بجنورد فیلم خوب، بد، جلف بیشترین استقبال و فروش بلطی را در میان این 16 فیلم اکران شده، داشت.
به گزارش عصر اترک، از 14 تا 21 بهمن ماه در سینما گلشن بجنورد فیلم های کارگر ساده نیازمندیم، انزوا، نگار، ماه گرفتگی، یک روز به خصوص، کمدی انسانی، رگ خواب، پشت دیوار سکوت، شماره 17 سهیلا، آباجان، آزاد به قید شرط، اشنوگل، ایستگاه اتمسفر، خانه دیگری، رهایی از بهشت، خوب بد جلف اکران شدند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش ۱۸۰ میلیون ریالی اکران فیلم های فجر در خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..