تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود زعفران به بازار سرمایه بدون تأمین زیرساخت‌ها مزیتی ندارد/ بروکراسی اداری، مانع بزرگ بورس زعفران

ساعت: 12:00 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1036969

رئیس اتحادیه صادرکنندگان زعفران خراسان رضوی:

رئیس اتحادیه صادرکنندگان زعفران خراسان رضوی گفت: در صورت ایجاد زیرساخت‌ها و همکاری ادارات مربوطه اتفاقات خوبی پس از ورود به بورس می‌افتد و در صورت عدم تأمین زیرساخت‌ها مزیتی دیده نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا میری، رئیس اتحادیه صادرکنندگان زعفران خراسان رضوی در گفت‌‎وگو با صنعت8، پیرامون ورود رسمن زعفران به بورس که امروز اتفاق افتاد، اظهار داشت: هنوز اظهار نظری در این خصوص نمی‌توان کرد چراکه همکاری اداراتی نظیر بانک‌ها و دارایی با کشت، فروش و صادرات زعفران پس از ورود به بورس مشخص نیست و بعد از نحوه برخورد این ادارات اظهارنظر قطعی می‌توان کرد.

وی بیان داشت: بالا بردن کیفیت، ثبات قیمت و کوتاه کردن دست دلال‌ها سه عاملی است که در صورت تحقق، بورس را می‌تواند تبدیل به مأمن خوبی برای عرضه و صادرات زعفران کند.

میری افزود: ثبات قیمت که در برنامه‌های اصلی باید قرار گیرد علاوه بر تولیدکننده به نفع خریدار نیز هست.

میری تشریح کرد: یکی از خصوصیات بازار زعفران که آن را از سایر بازار محصولات کشاورزی جدا کرده است وجود مشتری نقد است که هر زمان فروشنده قصد فروش محصول را داشته باشد در زمان مشتری با پول نقد به این مهم دست پیدا می‌کند و درباره سایر محصولات این مهم میسر نیست.

وی تأکید کرد: از جمله ابهاماتی که بر سر راه بورس وجود دارد نحوه خرید و فروش این محصول است که آیا سرعت فروش زعفران را افزایش می‌دهد و یا کاهشی در این داد و ستد ایجاد می‌شود؟

رئیس اتحادیه صادرکنندگان زعفران خراسان رضوی تذکر داد: در صورت ایجاد زیرساخت‌ها و همکاری ادارات مربوطه اتفاقات خوبی پس از ورود به بورس می‌افتد و در صورت عدم تأمین زیرساخت‌ها مزیتی دیده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اتحادیه وظیفه حفظ بازار، کمک به تولید و صادرات را دارد باید بورس نیز با این اتحادیه و در جمع تمامی اتحادیه‌ها ارتباط خوبی داشته باشد که در این صورت هم‌افزایی خوبی اتفاق می‌افتد.

میری خاطرنشان کرد: برنامه‌ها باید طوری فراهم شوند که برنامه ورود زعفران به بورس مثل چند سال گذشته با شکست مواجه نشود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود زعفران به بازار سرمایه بدون تأمین زیرساخت‌ها مزیتی ندارد/ بروکراسی اداری، مانع بزرگ بورس زعفران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..