تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تا اطلاع ثانوی بازار پرندگان مشهد تعطیل شد/ راهکاری برای پیشگیری از بروز بیماری آنفلوانزای پرندگان

ساعت: 11:41 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1036938

با توجه به بروز بیماری آنفلوانزای پرندگان در برخی مناطق کشور و اهمیت رعایت اصول قرنطینه‌ای و امنیت زیستی در پیش‌گیری از بروز و شیوع بیماری به سایر مناطق بازار پرندگان مشهد به دستور دامپزشکی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، طبق اعلام دامپزشکی خراسان رضوی با توجه به بروز بیماری آنفلوانزای پرندگان در برخی مناطق کشور و اهمیت رعایت اصول قرنطینه ای و امنیت زیستی در پیش گیری از بروز و شیوع بیماری به سایر مناطق و در جهت جلوگیری از صدمه به صنعت مرغداری استان، تااطلاع ثانوی جمعه بازار خرید و فروش پرندگان مشهد و سایر شهرستان های استان با ابلاغ اداره کل دامپزشکی استان تعطیل شد.

 همچنین براساس همین اطلاعیه توصیه شده است هم استانی های ارجمند که به نوعی با پرندگان زینتی و خانگی مرتبط هستند از جابجایی و حمل و نقل بدون ضابط و پرواز دادن پرندگان خود اکیدا خودداری نموده وحتی المقدور پرندگان خانگی را به لحاظ جلوگیری از مجاورت با پرندگان وحشی و مهاجر در قفس و جایگاه نگهداری آنان محصور نمایند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تا اطلاع ثانوی بازار پرندگان مشهد تعطیل شد/ راهکاری برای پیشگیری از بروز بیماری آنفلوانزای پرندگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..