تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط یک پهباد در بندر جاسک

الف. ر یکی از مغازه داران جاسک با تایید خبر سقوط هواپیمای بدون سرنشین ارتش گفت: زمان حادثه در مغازه بودم که یکی از دوستانم به من اطلاع داد و به محض مطلع شدن خودم را به محل حادثه رساندم.

وی افزود: این هواپیما درکنار مجتمع تجاری بندرجاسک سقوط کرد و صدای مهیبی که در اثر سقوط ایجاد شد توجه همه را به سوی خود جلب کرد.

این مغازه دار بیان کرد: پس از سقوط این هواپیما، مسئولین نظامی خود را به محل حادثه رساندند و اجازه نزدیک شدن به هیچ یک از افراد حاضر در این محل را نداند.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای ارتش با حضور در محل سقوط با بستن مسیر و اطفا حریق ،بقایای باقیمانده پهباد را به همراه خود بردند.

هنوز از علت این حادثه خبری منتشر نشده است.

منبع عصر ایران

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط یک پهباد در بندر جاسک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..