تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه هوشمندانه دوم: چند پرستو در گروه وجود دارد؟

پس از برگزاری نخستین مسابقه از فصل دوم هوشمندانه، حال نوبت به سوال دوم و آزمونی دیگر برای شما رسیده است تا ذهن‌تان را به چالش بکشد.

قوانین کلی مسابقه پیش از این خدمت شما توضیح داده شد، فقط این مورد را در نظر داشته باشید که برای بحث جهت رسیدن به جواب با سایر کاربران و ارسال پاسخ در بخش دیدگاه‌ها آزاد هستید. از اینجا می‌توانید قوانین کلی را نگاهی بیندازید و به یاد داشته باشید ما هر روز راس ساعت 12 ظهر یک سوال معماگونه برای‌تان طرح می‌کنیم و شما می‌بایست تا قبل از ساعت 10 صبح فردا به آن پاسخ دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل معما می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام و تلگرام آی‌تی‌رسان است.

نفر نخست این مسابقه، برنده یک اسپیکر بلوتوث هوشمند خواهد شد!

سوال هوشمندانه دوم

اولین روزهای پاییز بود، زردی زود هنگام برگ‌های درختان افرا نشان می‌داد پاییز زودتر از از سال‌های دیگر خواهد مُرد و جایش رابه زمستانی سرد و سخت خواهد داد.

همانند هرسال دسته‌ای از پرستوها در حال کوچ به مناطق گرمسیر بودند که نگاهشان به تک پرستوی جا مانده در لانه افتاد. پرستوی تنها از گروه خواست تا اجازه همراهی با آن‌ها را بدهد اما رهبر گروه که بسیار باهوش بود، شرط ورود به گروه را یک معما اعلام کرد.

پرستوی تنها شرط را پذیرفت و رهبرگروه خواست تعداد آن‌ها را بدون شمردن و تنها با کمک گرفتن از یک عبارت حدس بزند؛ آن عبارت این بود: ما و ما، نصف ما، نصفه‌ای از نصف ما گر تو هم با ما شوی جملگی صد می‌شویم. پرستو بلافاصله جواب را اعلام و به آن‌ها ملحق شد، حال شما بگویید، تعداد پرستوهای حاضر در گروه چقدر بوده است؟

(طراح سوال: امید بکتاش)

برای پاسخ دادن سه نکته زیر را در نظر بگیرید

1- برای شرکت در این مسابقه حتما بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). فردی که پس از مسابقه دوازدهم حایز بیشترین آی‌تی (امتیاز) شده باشد (در مجموع) ضمن دریافت عنوان هوشمندترین کاربر آی‌تی‌رسان، اسپیکر هوشمند را نیز هدیه می‌گیرد.

2- پاسخ را در کامنت‌های همین مطلب بگذارید! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند و برای همین اول بودن بسیار مهم است.

3- برای گذاشتن دیدگاه درباره مسابقه محدودیتی وجود ندارد اما شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(پاسخ هوشمندانه: جواب)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه هوشمندانه دوم: چند پرستو در گروه وجود دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..