تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب استقلالا در بازی دربی

تیمیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. ترکیب احتمالی تو تیم را بررسی کرده ایم.

به گزارش شمانیوز: دروازبان: (سید مهدی رحمتی)
رحمتی سنگربان استقلال در دربی خواهد بود، دروازه بان آبی پوشان هفته خوبی را پشت سر گذاشت و با مهار پنالتی بازیکن السد نقش زیادی در صعود استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت. شاید اگر رحمتی فردا نیز روز درخشانی داشته باشد استقلالی ها می توانند به کسب نتیجه خوبی امیدوارن باشند.

مدافعین:
به احتمال فراوان مانند بازی با السد دو مدافع آخر تیم استقلال پادوانی و رابسون جانواریو باشند این دو بازیکن در دو بازی اخیر استقلال مقابل ماشین سازی و السد قطر در قلب خط دفاع این تیم حضور داشتند و استقلال در هر دو بازی گلی دریافت نکرد. با توجه به مصدومیت وریا غفوری و همچنین هرایر مگویان، خسرو حیدری مدافع سمت راست استقلال خواهد بود. در سمت چپ دفاعی نیز با توجه به عملکرد خوب این روز های میلاد زکی پور محتمل ترین گزینه برای این پست در دیدار فردا بدون شک این بازیکن خواهد بود.

هافبک ها:
منصوریان در بازی های اخیر خود از دو هافبک دفاعی استفاده کرده و از امید نورافکن در کنار امید ابراهیمی استفاده می کند،نورافکن علارغم سن و سال کمش توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و در دیدار فردا مقابل پرسپولیس دو هافبک دفاعی این تیم را تشکیل خواهند داد. هافبک راست استقلال به احتمال فراوان مانند سایر بازی های اخیر بهنام برزای خواهد بود و هافبک سمت چپ استقلال از بین مجتبی حق دوست و یا فرشید اسماعیلی انتخاب خواهند شد.

مهاجمین:
علی قربانی و کاوه رضایی محتمل ترین گزینه های ترکیب استقلال در خط حمله خواهند بود، دو بازیکنی که در هفته های اخیر نیز نمایش خوبی داشتند و بازی های خوبی برای استقلال انجام دادند.

جهت مشاهده تصاوير دربی امروز  اینجا کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب استقلالا در بازی دربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..