تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکره با توتال برای نهایی کردن متن قرارداد فاز ١١ پارس جنوبی ادامه دارد

یک مقام ارشد در شرکت ملی نفت ایران گفت: در خصوص قرارداد توسعه فاز ١١ میدان گازی پارس جنوبی، با توتال توافق کرده ایم که مذاکراتمان را برای نهایی کردن متن قرارداد کماکان و بدون هیچ وقفه ای به پیش ببریم.

به گزارش شمانیوز: یک مقام ارشد در شرکت ملی نفت ایران در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس شرکت توتال اعلام کرد که با شرکت توتال توافق کرده ایم مذاکرات برای نهایی کردن متن قرارداد، کماکان و بدون هیچ وقفه ای به پیش برود.

وی گفت: البته بحث‌های سیاسی هم هست که همکاران ما در وزات امور خارجه با جدیت از طریق اتحادیه اروپا و کشورهای ١+٥، آن ها را دنبال می کنند.

براساس این گزارش، موافقتنامه اصولی طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی، ١٨ آبان ماه ١٣٩٥ میان شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از توتال فرانسه، شرکت ملی نفت چین(سی‌ان‎پی‎سی) و پتروپارس امضا شد./میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکره با توتال برای نهایی کردن متن قرارداد فاز ١١ پارس جنوبی ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..